Äntligen torsdag!

Hej Hej :)

Började dagen med skola, men vid lunch åkte jag hem för att min mage har börjat krångla igen :/ Typiskt!
Hann i alla fall till systemet en runda, vidare hem för att vila lite och börja med städningen lite smått!
Jag har trott att det är fredag idag men det är ju bara torsdag, vad har jag fått det ifrån?
Förresten gillade ni mitt inlägg om Roomservice? Haha blev ju inte så utförligt kanske, men nästa gång anteckanar jag lite under tiden.. :)
Babe skickade innan och sa att de gjorde sig redo för att åka hemmåt, vilket gör att han kommer hem tidigare ikväll förhoppningsvis :) Man vet ju inte hur vägarna är från Oslo och ner till Ljungby precis!
Nhee nu kurrar min mage också, det är väl dags att äta en yoggi :)
Sen måste jag slänga lite skräp, dammsuga och torka golven.. TVÄTTA är ett MÅSTE idag :) H har ingen strumpor kvar! Tsss sorry!



Bara för att min mage gör att jag inte orkar så mycket lägger jag in en bild på en glad Malin :)
Hörs kanske ikväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0