En dag i Växjö!

God kväll på Er :)

Idag har jag varit inne i stan med mamma och handlat lite inför fredagsfirandet:)
Körde till ÖB först för att handla lite småprylar som papperstallrikar, plastglas, servetter och lite annat smått och gott.
Mamma och pappa betalade för detta kalaset, TACK SÅ MYCKET.. Mina föräldrar är nog de bästa..
Man värdesätter sin familj väldigt mycket ju äldre man blir och det kan jag faktiskt konstatera själv..
Sen körde vi till pappa för att se när han tränade och stod på sina ben. Vilken lycka det är att se honom och jag blir så stolt över honom. Min envisa och glada pappa!
Sen gick jag och mamma ner till stan, jag skulle hitta en klänning eller något till fredag. Jag hittade faktiskt en lila tunn tröja som är väldigt fin. Får ta många kort och skicka till mamma sen så hon får se hur jag såg ut :P
Hon och syster åker uppåt imorgon, först släppa av syster i Norrköping och sen kör mamma vidare till Enköping.
Tycker det är så tråkigt att de inte kan vara med på fredag och fira min stora dag, men som sagt så firade vi med familjen igår inne hos pappa och det var guld värt.. Hade inte velat ha mitt födelsedagskalas någon annanstans än hos pappa. Jag lever ju mitt liv nu och jag håller faktiskt på att bli vuxen och då får man inte alltid tänka på sig själv och i detta läget var det självklart att jag skulle firas inne hos honom..

Efter att vi hade gått på stan lite gick vi och hämtade lite mat och sen stack vi upp till pappa igen och åt inne på hans rum.. Mycket trevligare att vara hos honom än att sitta bland annat folk och äta.. :)
Sen körde vi vidare till CityGross där det blev lite mer mat som inhandlades inför fredag.. Tack igen mamma och pappa för att ni ställer upp!

Åkte hem till mig och H och drack lite kaffe. Fick ännu mer pengar av mamma och pappa för resten av sakerna som jag ska handla. T ex. alkoholen, tårtorna och lite smått och gott.

Året har börjat riktigt bra för mig och speciellt för pappa! Är så glad för hans skull och hoppas att han kämpar på!

Dagens motto:
Va glad för det man har och ta ingenting för givet!




Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0