Fredag äntligen!

Igår kom ju H hem från Norge, jag hade hunnit få i mig ett glas vin och var inne på mitt andra :)
Han tyckte jag luktade mycket sprit vid hemkomstpussen och vad ska man säga, Tack för den eller?
Hahah men sen gick han och hämtade en öl så vi blev lite lika i alla fall! Mysigt att sitta i soffan tillsammans med honom igen efter att ha varit ensam i lägenheten och inte gjort någonting.. !

Tyvärr så åker han igen på söndag :( Men denna gången kanske det inte blir hela veckan som tur är :P
Även ifall det ger pengar så tycker jag att han kan vara hemma lite mer i alla fall.
Men men det är bara att stå ut, förhoppningvis gäller detta för i år.

Idag ska vi försöka fixa bilen, hoppas hoppas hoppas att det fungerar annars går jag i taket!
Ikväll ska vi nog inte göra så mycket, ska köpa lite öl verkar det som.. Det har man pengar till som kille även ifall man själv ska handla mat och betala det andra.. Hopplöst!
Det blir i alla fall Let's Dance ikväll :)

Before                 After

Frisyren som jag har nu är page :) För er som undrar!

Ha en trevlig fredag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0