God morgon!

Nja jag tycker själv inte att det var någon god morgon...
Rambo attackerade mig i ansiktet på grund av att han ville ut, så jag la mig på andra sidan..
Sen kom han och kelade lite och la sig ner för att sova (trodde jag) men nej då, efter att jag klappat honom lite grann så ska han bitas och rivas och sen hoppar han ner på golvet och tittar upp i soffan med finurliga ögon.
Då går jag upp och släpper ut honom, och idag kunde jag också sova länge.. Men han verkar ha en viss tid då han ska ut :) Rutiner redan på den! Vill ha en kattunge nu, måste ju ha någonting att göra på kvällarna..
Men jag är glad att jag är uppe har en hel del att göra idag.. Plugga är ett måste och jag vet att det kommer ta lång tid. Detta är inget man blir klar med efter en timme eller så utan detta kan ta upp till en månad om inte mer! Så det gäller att man kolla upp allt som behövs och göra en tidsplan.. Så min uppgift är idag att skriva klart affärsidé, marknad och tidsplan.
Har ätit en stadig frukost förhoppningsvis, två mackor och ett ägg :) Gjorde även lite te!
Lite senare blir det kaffe också :)

Jaja där har ni er uppdatering!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0