Helgen!

Goo eftermiddag :)

Helgen har varit kanon, bara massa mys med världens bästa gos <3
I fredags var vi i stan och shoppade, åt kebab och sen kollade vi på bio :) Bara en massa mys och återigen en bra födelsedagspresent :P Älskar min sötnos <3
Sen efter bion åkte vi hem och satt oss i soffan och kollade jag på Let's Dance eller jag gjorde det, H satt och spelade på sin dator..Som vanligt :)
Sen i lördags hade vi en mysig morgon med god frukost och lite smågnäll, precis som det ska vara ..  :) hihi!
Sen åkte jag in till stan med B och lämnade tillbaka en tröja som var för stor.. och bytte den till en mindre. Tur att det fanns kvar :) Sen åkte vi och handlade åt H för han skulle göra mat till Norge.
Sen åkte jag och H på kalas hos mina kusiner :) Mycket god mat och dryck. Gott sällskap speciellt när man får träffa sitt kusinbarn :P Åhh vilken sötnos!

Sen åkte vi hem, lämnade mamma hemma hos morfar och när vi kom hem la vi oss i sängen och pratade lite men sen bestämde vi oss för att titta på tv..:) Jag somnade som alltid.. Konstigt men det är så mysigt att somna i H's famn.. Älskar det och saknar det som fan.. Längtar bara till torsdag nu..
Han åkte till Norge idag igen :( Men jag ska åka ner mot Grimslöv sen för att umgås med B..
SAKNAR DIG GUBBEN <3

Mamma var också hemma i helgen har inte träffat henne på hela januari känns det som :) Roligt!
Men men nu ska jag göra mig iordning..


BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR HONOM <3


Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0