Imorgon blir det mys!

För då kommer min älskling pälskling hem.... ÄNTLIGEN <3
Saknar dig väldigt väldigt mycket och jag kan inte beskriva med ord hur otroligt bra vi har det..

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men lektionen var inte alls som jag hade förväntat mig..
Jag lärde mig ingenting, tråkigt men det är sant. Hoppas bara på att det kan ge något nästa onsdag!
Hade B2B, och det ska inriktas på hur företag säljer till företag och hur de ska få dem intresserade och i vilka led man ska börja för att få en produkt att falla i smaken för andra.. Det är väldigt svårt för vissa men om jag har tur kanske mitt projekt kan ge några lite smak på vardagen om jag säger så :) Vill ju som sagt inte säga för mycket.

Jag skulle egentligen skrivit lite på projektet idag men har varken lust eller ork.. Vet inte vad det är med mig!
Kanske är det för att jag är ensam och känner mig övergiven vad vet jag ? :/
Men imorgon kommer H hem och då blir det mys hela natten lång.. Sova länge på fredag också. SKÖNT..
Men jag har lite planer för fredagen i alla fall, mestadels kommer det bestå av mys med den bästa och kanske åka in till stan och hälsa på kära pappa.. Var ett tag sen jag träffade honom nu!

Ibland känns det som om hela Världen ska gå under när H inte är hemma, men sen vet jag att det är bra både för vårt förhållande och att jag har mer tid för studier och för mig själv.. Vilket man kan behöva ibland.
Men när det är tyst och tomt i lägenheten vet jag inte var jag ska ta vägen.. Hur länge kommer jag palla med att han är iväg i veckorna.. Jag vill inte att det ska orsaka några problem eller att det ska förstöra något så fint som det är just nu! Älskar min baby och jag kan inte vara utan honom! Så enkelt är det och mitt liv är med honom!

Längtar, Längtar och återingen längtar jag efter min älskling!
Nu ska jag nog klä på mig pyjamas och göra mig redo för soffan och tv.
Imorgon är det skola igen och då ska jag ha marknadsföring, det gillar jag :)
Sen ska jag skjutsa min kusin till Alvesta, men efter skolan ska jag till systemet för att köpa lite godsaker inför helgen och inför H's hemkomst :) Underbart <3

Ha en trevlig onsdagskväll!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0