Ingen ro till plugg!

Hej igen!

Jag har försökt att plugga nu en stund, men det fungerar inte riktigt som jag vill. Är inte koncentrerad på uppgifterna, känns som om jag redan vet allt om detta. I och för sig är det en annan kurs men det är marknadsföring men på ett "högre" plan verkar det som :) Jaja i alla fall, hade tänkt poppa lite popcorn och göra lite varm oboy och sätta mig i soffan och lägga ifrån mig böckerna ett tag, jag kanske blir sugen på det senare.. Får lite energi av sockret och saltet :P Haha! Har hunnit prata med mamma, syster och pappa ikväll också:) Längesen sist..

Har gjort en inköpslista också inför IKEA!

- Byrå till köket, gärna vit!

- Gardiner till vardagsrum och kök!

- Glasformar

- Ramar svarta

- Hyllor svarta

Just nu är det nog bara detta jag har tänkt mig, men sen finns det ju alltid småsaker som man går förbi och bestämmer sig för att man behöver när man egentligen redan har en liknande hemma!! Detta är härlig shopping för mig. Har varit inne på H&M och Gina Tricot's hemsidor idag och kollat upp lite kläder som jag har tänkt att beställa efter den 25:e.

Det blir bland annat en tröja, bh och solglasögon från H&M

Jeans, Linnen och en väska från Gina Tricot.

Nehe om man skulle fixa sig lite söndagssmask framför tv:n och se om koncentrationen kommer tillbaka :)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0