Julen är nu borta!

Hejsan!

Nu har jag ägnat förmiddagen till att städa undan i källaren, plockat undan julen och tagit fram nya fina dukar!
Jag har inte gjort bullar ännu, glömde köpa ägg till gräddningen.. TYPISKT mig!
Måste åka till affären igen, och nu har det snöat hela förmiddagen så bilen är täckt med snö.. ! Gillar inte riktigt detta!
Det är nog snart dags för att laga lite mat, idag blir det nog kycklingvingar med ris..
Antingen gör jag mat nu som H får äta sen när han kommer från jobbet eller väntar jag tills han kommer hem.
Men jag behöver nog äta något innan dess för nu är jag väldigt hungrig.. !

Hittade lite saker nere i källaren från min moster bland annat ett bord plus stolar som vi har haft i köket innan men sen hämtade vi ett annat hos H's föräldrar som vi har som köksbord nu :) Tänkte att jag kanske skulle köra tillbaka med det någon dag! Kanske idag om jag orkar.
H skulle till systemet idag också för att köpa lite öl som vi kan ha ikväll..

Jag skulle ju baka bullar också... Hur ska jag hinna med allt?
Imorgon blir det kanske IKEA med kusinen och sen ska hon klippa mig! Behöver en makeover nu tror jag!
Nytt år och nya händelser som sagt.. Detta kommer bli ett år då jag bara ska tänka på skola, jobb och gymnastiken.
Finns så mycket jag vill göra och om jag ska åka till Brasilien i höst så behöver jag jobba ihop mycket pengar!
Men men drömmar kan man alltid ha och hur skulle man annars uppnå sina mål om man inte hade drömmar som styrde en åt det hållet man vill! Konstigt annars tycker jag!

Nu ska jag nog plocka undan lite i sovrummet också.. Har en tvättkorg där med tvättad tvätt som ska hängas upp och läggas på sin rätta plats!

Kanske får in några bilder sen ikväll efter bullbakning och städning!

Ha en trevlig dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0