Måndag 18/1

God morgon :)

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort till kl 09.45 :) Sen kom katten och skulle rivas och bitas!
Det är hans sätt att säga att han vill ut och att han har väntat på tok för länge! :) Jag är ledig från skolan idag, det är självstudier som vi har idag, och eftersom jag inte riktigt hade koncentration till att plugga idag ska jag se om det går bättre idag:) Sen i eftermiddag blir det IKEA.. :) Längtar!
Imorgon väntar skolan mellan 08.40-15.00 sen har jag gymnastik mellan 17.00-18.00 och efter det är det handboll på 4:an som jag hade tänkt att titta på! Sverige spelar ju!


Ny bild :)

Idag har jag plattat håret lite, vet inte vad jag har drömt inatt, hade inte ett hårstrå rätt på huvudet!
Men men, nu ska jag dricka lite kaffe och börja med pluggandet.. :)
Hoppas att det går bättre idag!
Have a nice day, kanske lägger upp lite bilder sen från IKEA besöket :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0