Måndag morgon!

God morgon på er!

Vaknade vid kvart i åtta idag, Rambo ville ut såklart.
Jag har druckit en kopp te och beställt lite kläder från H&M :) Det blev lite saker allt. :)
Bland annat en jeanskjol, bh och trosor, jeansleggings till mig..
Till H blev det mjukisbyxor, tröja och badshorts.. Han har tyvärr inga badshorts..
Och om vi ska till Brasilien till hösten så måste man ju ha badbyxor :) Kan inte bada i poolen naken heller :P
Jag hade tänkt att plugga lite nu, till mitt projekt :P Hoppas att det går lättare att plugga idag!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg ska jag ju möblera om och städa idag också :) Det kryper i mina fingrar nu!



Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0