Mys fredag :)

Hejsan på er :)

Nu har vi varit i Grimslöv, Alvesta, Vislanda, Grimslöv och till sist Vislanda..
Lämnat av gumman i Grimslöv, hämtat däck och varit på systemet i Alvesta, Hem till Vislanda för att lägga ut däcken och ta in alkoholen, sen vidare ner till Grimslöv slängde lite skräp och träffade Bästis :) Sen handlade vi och nu är vi tillbaka igen, hemma är skönt och nu håller H på med maten :) Kommer bli en riktigt festlig eftermiddag/kväll :)
Hoppas på lite sällskap av kusinen också! Saknar min syster så himla mycket!

Fick ett glas vin av H också nu som jag kan smutta på innan maten :P
Sen efter maten blir det nog att jag hoppar in i duschen och göra sig lite fredagsfin :) Vet aldrig vilka som kan dyka upp här inte ;)

Jag och H kanske till och med bli själva ikväll ;) <3 Min sötnos!

Kanske skriver mer ikväll!!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0