Mysdag i Stan!

God morgon eller god middag :)

Vaknade vid 9 tiden idag, steg upp och H tog fram lite frukost och satte på en kanna kaffe.. Åh vad jag har saknat att vakna upp med honom intill mig och framför allt att äta frukost tillsammans :) Mysigt!
Idag har jag beställt Zumba Fitness kostnad 698.. Inte så farligt faktiskt.. Men det kommer om ca 4-7 dagar.. Sen blir det dans i vardagsrummet varje dag :) Kul!
H åker till Norge igen på söndag :/
Men idag ska vi ha en riktigt mysdag, vi ska till stan och shoppa en massa, sen ska vi äta god middag och sen blir det bio mys i mörkret :) Med en stor popcorn och Cola :P Me like!

Ikväll blir det lite party party här hemma.. Känner mig lite danssugen allt :P




Älskar dig som tusan sötnos :) <3

Ha en trevlig fredag! Vilket väder vi får idag..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0