Några av sysslorna klara!

Jaa nu har jag hämtat och lämnat kusinen :) Diskat gjorde jag innan jag körde mot Alvesta..
Nu hade jag tänkt att kolla igenom mina skoluppgifter och fixa lite med pärmarna.. Köpte ett nytt register idag och ett block för att få fram lite idéer angående mitt projekt :)
Har satt igång tv:n också... Går inte en minut utan att jag tänker på mitt hjärtegull.. Usch vad jobbigt det är!
Nehe om man skulle ta tag i sitt liv och fixa lite här hemma.. Hade velat åka till IKEA imorgon, vill köpa nattduksbord nu!!! Är det någon som vill följa med? :O
Ska nog sätta igång vattenkokaren också så jag får i mig lite te :) Äppel smak... MUMMA!
Hoppas ni har haft en skön och lugn helg:P
Jag har haft en underbar helg med massa mys och matlagning med älsklingen <3
Längtar till torsdag, då får jag pussa på honom igen!

Hörs imorgon :)
Loove/malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0