Onsdag 13 Januari!

Hejsan på Er :)

Som ni kanske förstod så hade jag ju mitt öppna hus i fredags!
Släkten kom och sen kom vännerna såklart :P Tack för alla de fina presenterna de var jätte fina ;)

Hade en trevlig dag tillsammans med H, han hjälpte mig med det mesta och ibland kunde jag komma på honom liggandes i sängen med en serietidning i handen :) Haha sötnos!

Men men dagen/kvällen/natten blev kanon och det finns såklart vissa personer som inte kan hålla sig direkt men men vad trodde jag egentligen? ..

Lördagen och söndagen blev lugna tillsammans med H, satt och kollade på film, myste och åt lite chips/ostbågar!
Sen på söndagen åkte han till Norge :( Gillar inte att vara ensam.
Så i söndags grät jag i en timme ungefär, för att jag gick runt och tyckte synd om mig själv.. Patetiskt jag vet :) Haha!
Jag gröt första gången han skulle till Norge men sen har det liksom inte varit några problem men denna gången var det tydligen det.. Konstigt!
Jaja, han kommer hem imorgon i alla fall, nu måste jag sticka bort till Matöppet för att lämna tillbaka nycklarna och för att handla lite :P Jobbade kvällen igår så jag skulle stänga heöt själv.. Usch!

Hoppas ni får en trevlig dag för det ska jag ha!
Mys med Ann-Sofie ikväll :P




Loove/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0