Onsdag!

Hej Hej !!

Har varit i skolan sen kl 08.40 fram till 14.30.. Skönt att sluta lite tidigare! :)
Jag har repcis bokat bio biljetterna till på fredag då jag och H ska mysa med shopping, bio och mat ;)
Det blir Sherlock Holmes.. H ville gärna se den men han ville också se Avatar.. Jag med såklart men sen blev det ändå Sherlock Holmes :) Tror nog den är bra även ifall Avatar har fått bra recensioner..
Har försökt att få tag i praktik plats också.. Men det är ju för fan helt omöjligt. Ringde till Hennings och jag skulle återkomma imorgon, men då blir det att stå och diska hela dagarna.. (Hm) inte så roligt kanske!
Snart ska jag köra ner mot Grimslöv för att lämna nycklar och rem i bilen så att jag kan få hjälp.. Dumma bil!
Sen ska jag ha gympa och sen blir det gympa möte :)
Hoppas ni har haft en bra dag.. =)

Nehe om man kanske skulle göra lite mat tills imorgon!

Ha det bra
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0