Planerar inför fredag!

God morgon på Er!

Jag gissar att det inte så många som är vakna just nu.. Men i alla fall det är jag och jag ska snart åka in till stan med mamma..
Först ska vi hälsa på pappa och kolla på när han tränar :)
Sen ska vi ner till stan och jag ska försöka hitta en klänning som jag kan ha på fredag!
Vill inte ha någon av dem jag har här hemma, de är gamla nu!
Sen ska vi handla lite till fredag och efter det blir det nog att planera lite till och vilka jag ska ringa, smsa till..
Eftersom jag ska ha Öppet Hus så är det ju så att folk får komma när de vill, jag bjuder på lite plockmat, tårta självklart och sen lite snacks framåt kvällen.. Jag hoppas på en riktig kalasnatt :)

Igår var jag och H inne hos pappa för att fira mig, mamma hade hämtat bakelser till oss och sen satt vi i deras matsal och fikade och jag fick paket.
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Flickan som lekte med elden
Resepengar
Män som hatar kvinnor..
och en blomma.

Av någon anledning tror jag mamma ville att jag skulle ha den någonstans i lägeneheten men jag visste inte vart och inte hon heller. Men när vi kom hem blev det sovrummet i alla fall!

Det var en lyckad förskotts födelsedagskalas!
Tack så mycket :)

Imorgon åker mamma och syster uppåt, kommer sakna dem jätte mycket!

Jaja men nu ska jag fixa lite innan mamma kommer!
Ha en skön vinterdag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0