Puh!!!

Hejsan igen :P

Nu har jag dammsugit och torkat golven klart :) Puh vad jobbigt det kan vara ibland!
Hoppas bara det håller rent tills imorgon, det får ju inte verka smutsigt :P Hihih!
Ska snart ner i källaren igen och lämna en låda med dukar och kolla till tvätten, körde mörk 40 också!! :)
Måste nog hitta en liten playlista som jag kan spela imorgon kväll, det får ju inte vara för tyst !! Vad är det för fest egentligen ? Hhaha!

Men får nog snart ta och äta också, känner att magen vill ha något att bita i.
Sen ska jag duscha och till sist när jag får bilen av kusinen ska jag slänga massa skräp och sen blir det nog en tripp till moster för att kolla på fat och termossar till imorgon, har inte så många sådana själv :/ Typiskt!




Jag hoppas att jag kommer ha the best time of my life imorgon och att mina gäster också får det :)

Ses i dimman!! :)
Kanske inte bloggar imorgon men då får ni vänta tills på lördag! Kan ju inte underhålla er medan jag har gäster!!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0