Roomservice!

Goo kväll :)

Här kommer lite info om kvällens program av Roomservice!

De gjorde iordning 3 rum i lägenheten och ena var broderns rum, sen var det köket och vardagsrummet plus balkongen.

När jag fick se introduktionen om hur de skulle göra med varje rum blev jag lite skeptisk, jag tyckte det såg rörigt ut till en början.. Faktiskt ända fram till slutet då allt var klart och allt hade kommit på plats..

Men nu lite egna tankar om varje rum:

Broderns rum
- Det jag inte gillade var den gröna färgen, jag hade valt att använda en ljusare nyans för att få rummet se större ut. Jag gillade hur inredaren använda mycket av sina idéer till vad brodern gillade och det är egentligen det viktigaste för i övrigt tyckte jag att rummet var helt i den stil som brodern tyckte om! Heltäckningsmattan var också snygg på ett konstigt och annorlunda sätt. :) Sen gillade jag även hur han använde olika planscher på väggen, det kändes nästan lite som en fondvägg.. Häftigt rum i alla fall men inget som hade varit i min smak eller jag hade inte använt mig av vissa av de saker som inredaren använde. Men ett häftigt och coolt rum anpassat efter brodern!

Vardagsrummet
- I början tyckte jag inte alls om den träkombination som tv:n skulle vara i. Det var för mycket. Sen gillade jag inte riktigt tapeterna på väggarna, dock gillade jag den blå färgen bakom träkombinationen. Det var en stil som alla inneboende gillade och som sagt det är viktigt. Men ju längre in i programmet man såg blev det en mer klar helhet av hur det skulle se ut! Gillade hyllorna, soffan och fåtöljerna. De var en stil till varje individ och det var riktigt bra. Jag gillar inte vita mattor, blir lätt fläckar som är svåra att ta bort. Men det blev ett riktigt fint och anpassat rum även här.. Gillade starkt det dem gjorde med balkongen! :)

Köket- Det blev kanon, vad kan jag säga mer än så. Det bästa måste ju ändå har varit att de fick en plats för att äta. :) Inredaren hade en cool stil och visste vad hon skulle göra för att få det att se nytt och fräscht ut!

Jaha mina vänner, nu är det handboll som gäller och sen är det dags att sova!
Så god natt!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0