Saturday !

God morgon eller God middag rättare sagt !
Klockan är ju redan tio i ett, vaknade vid halv tio idag.. Väldigt skönt att få sova lite längre. Tack Gos <3
Idag ska vi faktiskt inte göra så mycket, eller H ska iväg på ett jobb möte snart så jag ska se vad jag ska hitta på :)
Igår var vi i stan och hälsade på pappa, tittade på när han tränade :) Du är så duktig.
Sen gick vi ner på stan och shoppade lite, köpte bland annat pyjamasbyxor och strumpor till H och jag fick två t-shirts och en bh. Sen åt vi lite mat på MAX och sen köpte vi lite skruvar för att få upp hyllor och krokar här hemma.. Tack för hjälpen älskling.. Orkar inte ta några bilder ännu på allt! Sorry!
Men men, imorgon åker H igen och det kommer bli tufft igen. Helgerna går så himla fort, kan inte fatta varför de gör det.. ?
Usch gillar det inte, men som sagt det blir lite tyngre i plånboken hih, för H's del i alla fall :P

Nehe här kan jag inte sitta hela dagen :) Ha det bra

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0