Skolan är igång!

och det märks ganska mycket :) Men än så länge har vi inte fått så mycket läxor.
Just nu är det några uppgifter i marknadsföring som jag ska lösa, hade tänkt att göra det nu ikväll bara för att ha det klart :) Det ska egentligen vara klart till på torsdag så om jag gör det nu behöver jag inte tänka på det mer sen :P
Visst är jag smart.. :)

Jag har precis ätit lite kex, knäckebröd och degistive :) Mums! och kollat på Grease. Längesen jag såg den nu.
Hade velat åka till Hemmakväll och köpa lite nya filmer helst komedier såklart :)
Förra gången jag var där hittade jag Sound of Music och vad jag ÄLSKAR den filmen, det är en av mina favoriter!
Handlingen är så otroligt genomtänkt och berörande egentligen och det bästa är ju låtarna såklart :P

Tänker på H hela tiden när jag går här hemma och det är aldelles tyst och mörkt. Inget hörs på länga vägar, ingen som sitter vid datorn och lyssnar på roliga klipp, ingen som skrattar högt och ingen som man kan pussa och krama. :( Det värsta är på kvällarna, när man är själv och speciellt innan man ska gå och lägga sig. Helt tyst och soffan är kall och det enda som värmer en är täcket och katten :) Visst är det mysigt men inte lika mysigt som med H jämte mig! När man talar om trollen, han smsade mig nyss :) <3 Sötnosen!








Världens bästa pojkvän <3 Saknar dig jätte mycket!
Ha en trevlig kväll!
Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg ^^,

Haft en bra dag? :)

2010-01-17 @ 18:48:43
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0