Skolan har börjat igen!

Jaha :)

Skolan började igår igen efter ett långt uppehåll! Kändes faktiskt ganska skönt att komma tillbaka efter att ha varit ledig sen i början av december!
Vårterminen bjuder på mycket arbete, praktik och tentor!
Vet inte riktigt om jag är redo för det men får väl ta en sak i taget. Bättre att gå i skolan än att söka jobb nu eftersom jobbmarknaden inte är något att lite på för stunden! Hoppas på bättring efter sommaren!
Gympan sparkas igång nästa vecka och jag har lite lappar jag ska skriva också!

Kanske behöver ha ett litet möte med alla ledarna snart ??
Vi har ju ganska mycket som händer denna termin, Karl-Oskar spelen i Telleborgshallen och lite annat smått och gott!

Men men nu ska jag snart sticka bort till min vän Ann-Sofie och hjälpa henne lite :)

Väntar på att H ska komma hem från Norge också men det blir ju inte förrän imorgon :/ MEN HAN KOMMER HEM I ALLA FALL :) <3

Ha en trevlig dag :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0