Söndag!

Hejsan svejsan :)

H åkte vid lite över fyra mot Norge, och jag körde till Grimslöv och åt middag hos farmor och farfar :) Pappa hade fixat skjuts dit så jag åkte dit för att träffa honom också.. Han blev lite arg på grund utav att bilen inte är fixad.
Sorry DAD.. :) Men på onsdag ska vi fixa den.. Hoppas att den fungerar bara annars får det bli Autoverkstan' här i Vislanda som får laga den!

Snart ska jag köra till Alvesta för att hämta min kusin som kommer med tåget, hade tänkt att sola också men orkar inte riktigt det. Känns så ensamt.. Brukade alltid sola med mamma när hon var nere så får se om hon kanske vill sola med mig på fredag ..:) Men då ska jag och H mysa i stan hela eftermiddagen och kvällen :)
Det är min födelsedagspresent <3 Självklart blir det lite shopping också :)

Efter jag har hämtat kusinen blir det nog hem och fixa lite, bland annat diska.. Blev ganska mycket disk efter att H har varit hemma.. Men det brukar ju bli det :) Älskar dig <3 Längtar redan till torsdag!

Imorgon är jag ledig och då tänkte jag ta ett riktigt städryck och möblera om lite i lägenheten.. :)
Har kommit fram till att nattduksbord behöver vi faktiskt.. :) Dumt att inte ha någonstans att ha boken eller serietidningen på om man frågar H :) Han har hittat massa serietidningar i en låda hos sina föräldrar så den går han igenom helg efter helg :) Sötnos!

Men men ska nog plugga lite också, har ju uppgifter tills på torsdag :)

Veckans planer:

Måndag: Städdag plus pluggdag
Tisdag: Skola 08.40-15.00, Gympa 17-18
Onsdag: Skola 08.40-15.00, Laga bil, Gympamöte 20.00
Torsdag: Skola 08.40-15.00, Sola, Städa, H kommer hem :)
Fredag: Mysdag med H.. BIO och MAT och SHOPPING<3

Kanske skriver lite senare ikväll :)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0