Ta hand om mig själv-kväll!

Hejsan :)

Efter att ha pluggat i stort sett hela dagen behövde jag ta det lite lugnt och ta hand om mig själv!
Men först var det ju gympan och det gick jätte bra.. :)
Hämtade bilnycklarna och sen körde jag hem och lagade lite mat som jag kan ta med till skolan imorgon!
Efter det tränade jag i 30 min på min gåmaskin :) Fy fasen.. Har verkligen ingen kondition över huvud taget. Benen kändes tunga och det gjorde nästan ont att träna.. Men sen blev jag så inne i tv:n att jag inte tänkte på det!
Efter träningen drack jag lite te och mycket vatten :) Sen gick jag in i duschen och nu ska jag ta bort min ansiktsmask! Åhh vad skönt det är :) Har bakat idag också :P Men ska man verkligen förstöra sin träningen genom att äta små söta, goda muffins eller chokladbullar ? Hmm ne jag tror det blir popcorn istället :)
Sen är det ju snart Paradise Hotel ... OJOJ hur ska det gå för stackars Jackie ?



Åhh alla mina bilder från 2009 och nu i början av 2010 har raderats på datorn, så jag blev allt lite ledsen :(
Men nu får jag och H ta nya snygga och fina kort på oss som vi kan skriva ut och sätta upp på hyllor och på väggarna :)

Men men så kan det gå!
Ha en trevlig kväll, för mig blir det soffan nu och sen sova! Skola imorgon :P

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0