Tillbaka till verkligheten!

Hejsan!

H kom hem i torsdag och åkte idag tillbaka till Norge igen. Men under dessa dagar har allt varit bra och vi har lärt oss att uppskatta den tid vi har tillsammans och saknaden till varandra är så himla stor.. Större än någonsin faktiskt..
I början av vårt förhållande umgicks vi varje dag, eller de dagar vi kunde.. Men nu när man bor tillsammans då blir det lätt att man börjar gå varandra på nerverna.. Norgejobbet har hjälpt oss en del men vi har också gått igenom sådant som har stört oss innan men som vi har hållt inne med. Och när man har rett ut allt det så känner man sig faktiskt lättare och man har chans till att se om det verkligen fungerar eller inte.. Tack och lov att det fungerade för oss.. Det är alltid svårt i början, det blir lite stelt och man vet inte riktigt om det är rätt eller fel det man gör, och just en sådan sak kan vara avgörande för att ett förhållande ska spricka.. Men nu har vi det toppen och varje gång han åker blir det tomt och tyst i lägenheten.. Saknade efter honom är mycket stor och nu vet jag att han kommer tillbaka och när han gör det har vi det bästa stunderna någonsin.. Det är en sån skön känsla!

Och en annan sak som jag tycker är bra när han är iväg är att jag har tid till mig själv, till skolan och till eventuellt jobb.. Denna helgen har vi kollat på film, vi har haft gäster och druckit lite alkohol, handlat tillsammans, lagat mat till varandra och myst i soffan framför tv eller suttit vid datorn tillsammans och kollat på komiker.. :) Men det bästa av allt är när vi bråkas och kittlar varandra.. Jag har upptäckt att jag älskar när H skrattar. Han låter nästan som en liten pojke och med hans ögon och sitt leende kan man inget annat än smälta.. <3

Så detta inlägget handlar egentligen om mig och H och vårt förhållande och att helgen har varit som i en dröm och nu är vi tillbaka till verkligheten igen.. Tråkigt men sant. Så nu ska jag faktiskt plugga lite marknadsföring och se om jag kan hitta något att äta :) Börjar bli lite hungrig.
Har kommit på också att jag ska överraska H med en liten present innan han kommer hem om jag hinner det vill säga :)

Hoppas ni har haft en trevlig helg och hoppas den nya veckan blir bra :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0