Torsdag 14/1



Hejsan på Er!

Idag har varit i skolan och haft Marknadsföring :) Detta ämne är hur kul som helst och det finns så mycket man kan göra för att förstärka sitt företag och på så många sätt.
Det var i alla fall kul och jag tycker att det ska vara ett sånt avslut på en vecka i skolan! Eller 3 dagar i skolan!
Går ju endast tisdag, onsdag och torsdag i skolan denna terminen! Ledig måndag och fredag eller självstudie dagar kallas det ju! ;)
Ikväll kommer min älskling hem efter att ha jobbat i Norge från i söndags! <3

Nehe nu ska jag dricka lite kaffe sen ska jag nog göra lite mat och titta på film!
Blev ju inget filmtittande igår, hjälpte min vän istället :) Mycket roligare!

Men ni får ha en trevlig kväll, jag ska nog passa på att dricka lite vin kvällen till ära ;)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0