Vad tufft det är ibland!

Hej igen!

Jag har pluggat hela förmiddagen och försökt få tag på en inredare som tar emot praktikanter.. Men nej då!
Det fanns en vid namn Erika som jobbar som inredare, men hon hade redan två praktikanter :/ Typiskt.
Sen ringde jag till två andra inredare och de tog inte emot praktikanter över huvud taget så nu är jag slut på idéer!
Fasen jag som gärna hade velat gå bredvid en inredare... Hur ska jag göra nu då?
Under våren har jag två perioder av praktik och förhoppningsvis är den sista perioden färdig.. Men drömmen är fortfarande att vara inredare. Men CAFE är ju verkligen roligt och vilka goda saker det finns :) hihi!
Jag håller på med mitt lilla projekt nu också, men det är svårt när det finns så mycket annat man kan göra här hemma.. Men men dagen är som sagt lång och imorgon väntar skolan igen! Förhoppningsvis kanske jag kan få tag i praktik första perioden idag men även andra perioden.

Jag hade tänkt att möblera lite här hemma också men det är nog dags för middag snart :) Idag blir det potatismos och grillkorv.. :) Mums!
Just nu saknar jag min sötnos, men nu är det 3 dagar kvar tills han kommer hem och 2 dagar kvar tills jag ska beställa bio biljetter :) Otrolig helg väntar!

Nehe dags för att göra lite nytta här hemma :P

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0