Väntar på GOS <3

Goo kvälle :)

Jag körde hemifrån vid halv sex ungefär för att slänga lite skräp innan jag hämtade kusinen, men tittade på klockan efter att jag hade slängt allt, fem över halv.. GAH jag som trodde det skulle ta längre tid men men, kom på att jag behövde handla bröd så jag körde bort till ICA.. Fick med mig lite mer än bröd även denna gång.. TYPISKT!
Men eftersom jag hade tänkt att göra fredagsmys imorgon nämnligen TACOS, behövde jag köpa Tortillas också, och en Cola såklart :) Haha kan ju inte dricka alkohol hela tiden eller hur? :O
Nu väntar jag bara på att GOS ska komma hem så vi kan ta igen allt snack och mys som vi har missat medan han har varit i Norge och jobbat! Ska bli så mysigt, sitta i soffan och titta på TV med en skål popcorn i knät och ett glas öl står på bordet :) Det är torsdagsmys för mig.. Eftersom jag är ledig på fredag får jag göra det :P Hihi!

Tänkte skriva lite om morgondagens planer: (H vet inte om det ännu)

Växjö:
- Hälsa på min kära pappa :) och titta när han tränar :P
- Shoppa lite :)
- Handla lite skruvar till mina hyllor och krokar jag köpte på IKEA i måndags :)
- Lämna tillbaka en skjorta på Dressman som var för stor för min långe sötnos.. :)
- Äta lite middag på stan med den bästa <3
Det var allt jag hade tänkt göra imorgon i STAN.. :) Kanske hinner en runda in på Hemmakväll också!

Hemma:
- Tvätta, om jag inte hinner klart ikväll.
- Byta sängkläder
- Laga kvällsmat (TACOS)
- Gå igenom lite skolsaker (bland annat mitt projekt)
- Mysa framför Let's Dance med GOS <3

Få se hur mycket vi gör imorgon eller om H vill hänga med på detta :) Håller tummarna!
Jag uppdaterar kanske imorgon på morgonen lite snabbt vad som händer!

Ha en riktigt mysig torsdag kväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0