Blixtar och dunder!

Är det en sak som jag inte gillar så är det åska, spelar ingen roll hur långt bort det är.. Blir livrädd varenda gång.
Men varför är jag alltid så intresserad och fascinerad av att se blixtrarna? .. Och dundret eller mullret är det som jag fasar mest för.. usch.! Men sen kan jag inte sluta tänka på att det är bra att det åskar och att det framför allt regnar efter dessa varma dagar..

Ikväll har jag och H varit och tagit ett kvällsdopp i Torne det var ljuvligt :)
Nu väntar vi bara på att Criminal Minds ska börja och innan dess ska det fixas popcorn och lite Te..

Imorgon hoppas jag på fint väder, då ska jag minsann passa på att sola lite och bara ta hand om mig själv..
Förresten idag har jag varit med mamma inne i stan och shoppat lite, sen hämtade vi pappa som skulle sova i lägenheten för första gången inatt :) är så stolt över honom!

Nehe dags för att göra allt klart!
ha en trevlig lördag kväll!




Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0