Fredag!

Tjenare på er!
Jobbade i måndags och tisdags.. Nu har jag varit ledig ett par dagar men ska jobba igen på söndag.. :)
H åker till Norge som vanligt på söndag natt så det blir inte så roligt.
Men förhoppningsvis går veckan fort för sen de kommande veckorna är han hemma och jobbar.. Tack och lov för det!
Jag jobbar också på måndag så den dagen borde gå snabbt tycker jag i alla fall..
Ikväll ska vi grilla lite här hemma med några personer och imorgon får vi väl se vad som händer men eftersom jag ska upp tidigt på söndag blir det nog ganska lugnt..
Nehe om man skulle göra lite nytta kanske ..:) Men har ont i huvudet och är väldigt seg idag.
Middagen kallar snart också tror jag minsann.. Fiskpinnar med potatismos.. Mumms!
Ha en bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0