Hellu and I Know!

Jag är inte så himla bra på inlägg det kan man lugnt säga..
Har hänt lite granna i mitt liv igen och denna gång är det bara lyckligt!
Idag var jag och kollade i pappas lägenhet, de har satt upp nya tapeter och lagt nytt golv efter att jag hade kollat igenom deras prover. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet och pappa verkar tro på mitt ord i alla fall.. Gött!
Glömde dock kameran som vanligt, men det är så tråkigt att ta bilder med den eftersom den är så dålig. :/
Snart ska jag bege mig mot bensinmacken för att tanka lite och sen vidare för att hämta syster och efter det blir der fika i stan hos Kusin Klas och Mimmi, ska bli riktigt roligt att se deras nya lya :)
H är fortfarande i Norge och jobbar i alla fall denna och nästa vecka sen är han hemma i tre veckor och jobbar.. Då är det bara mys!
Sommaren har börjat väldigt bra och jobbat har jag också gjort, hunnit en runda till Åhus också :) Blir nog en till sen mot slutet av sommaren :P Kanske v 31!

Nehe nu har jag inte tid med detta längre, har lite annat att fixa innan det är dags att köra. :)
Och min syster är inte den snabbaste personen som finns det kan jag lova.. Hihi!

Ha en trevlig kväll allesammans!



Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0