Helt slut!

God morgon får man väl säga.

Vaknade vid nio tiden idag, riktigt skönt att få sova ut lite i alla fall.
Har plockat undan lite papper och satt in räkningar i pärmen nu under morgonen..
Har placerat mig i soffan efter att ha slängt in en maskin tvätt.. Nu är den i rullning så den är väl klar om en timme eller något då är det dags för nästa.

Efter att ha jobbat nästan hela veckan börjar jag bli riktigt trött.
Har två dagar kvar att jobba denna vecka och det är ju lördag och söndag, sen är jag ledig på måndag!
Efter det återstår det 4 dagar arbete sen är det semester som gäller.. Längtar!!



Du är underbar min älskade! <3
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och att få ha dig hemma i dessa tre veckor är helt underbart!
Men det kommer göra det mycket svårare att släppa iväg dig sen igen :(
Vill bara ha dig hemma..

Men den 3 oktober då åker vi på långsemester till Brasilien och det kommer bli underbart.
Skräcken för att flyga själva är lite större än tidigare nu och den kommer nog säkerkligen bli ännu större ju närmare vi kommer avresedatumet.

Nu ska jag vila i soffan en stund!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0