Längtar!

Hejsan på er!

Idag började jag med att jobba mellan 07.00-14.30.. Det är alltid lika roligt att starta dagen med ett arbetspass :)
Igår var det nog något fel med mig för när jag kom hem vid 3 tiden la jag mig i soffan och sov ända fram till sju och sen var jag uppe i ca 2 timmar sen ville jag gå och lägga mig igen.. Hm kanske berodde det på att jag inte drack något kaffe alls under dagen.. Måste ha varit det för idag är jag mycket piggare och behöver inte alls lägga mig för att sova..

Just nu sitter jag bara och längtar till v.31 då har jag semester :) Det ska bli så underbart.
Förhoppningsvis har H också semester då.. Om mina planer går som de ska blir det nog en sväng ner till Åhus och vädret och H samtycker vill säga eller bara en liten roadtrip någon annanstan.. H vill till Tyskland och spendera pengar där på.. Ja ni vet vad men det får vi la se..
Annars flyter livet på här som vanligt, inga större händelser som har hänt-.
Jobbar lördag och söndag så det blir en tuff helg, speciellt när man är van vid att vara ledig på helgerna :)

Nehe kära vänner nu är det nog dags att hoppa in i duschen och fixa lite i köket..
Måste till affären också!

Imorgon är jag ledig och då blir det städ och tvätt dag..

Ha en trevlig kväll :)
Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan. Vad göres? :D

2010-07-22 @ 16:02:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0