När det regnar....

Vill man bara sitta i soffan och gosa ner sig med massa godis och god dricka..
Titta på någon film eller bara ta hand om varandra, jag hade behövt lite massage och lite hudvård.
Men det får nog bli en annan dag.. Oj nu kom jag på att jag har ett presentkort som jag inte har använt ännu, får nog bli någon ansiktsbehandling eller något annat skönt.. :)
Kanske skulle höra av sig till moster om en liten massage tid.. Det hade varit nice!

Idag har jag jobbat och slutade vid halv tre, vill verkligen hitta på något nu annars somnar jag..
H kollar på någon slaktar film som inte är ett dugg intressant.. Varför ska man döda för skojs skull ? Förstår inte riktigt.
Jag väntar på att den ska ta slut i alla fall så att jag kan duscha och byta om för att sedan åka och hälsa på pappa i lägeneheten..:)
Imorgon väntar jobb också men sen är jag ledig på måndag :) Helt underbart!

Men det jag längtar mest till är v 31 då vi är lediga båda två och ska vara tillsammans en hel vecka..
Bland annat ska vi på bröllop sen ska vi på andra intressanta saker.. Hoppas bara vi får sommar väder!
Vill så gärna åka ner till Åhus en gång till för att bli lite brunare innan hösten kommer..



Längtar...

Ha en trevlig lördag!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0