Nu längtar man inte till Brasilien!

Gooo kvälle :)



Har varit en jobbig dag, först jobb mellan 07.00-14.30.. Jobbigt när det är så varmt alla dörrar och fönster är öppna just nu i lägenheten och ingenting händer.. Usch nu skulle jag vilja åka till nordpolen eller ha en pool i trädgården.... Efter jobbet blev det hem en runda och sen körde jag iväg och badade :) Riktigt skönt, ni vet känslan när man doppar ansiktet under ytan och hela kroppen blir nerkyld det är underbart i denna värme..
I helgen ska jag fasen köpa mig en stor pool och ha här hemma istället för att köra iväg varje dag.. Bensin är inte billigt.. Särskilt om man har levt på studiebidrag och studielån i snart 3 månader.. Det börjar kännas nu..!

Gillar inte att sova själv och särskilt inte om det ska börja åska och grejja.. Gillar inte alls åska! H åkte som vanligt till Norge igår och precis vid den tiden började det åska här hemma så jag ringde ett snabbt samtal till mor min och sov över hos Sari :) Riktigt gott var det!

Nähe nu kommer inte mamma :/ Så får sova själv i alla fall ..

Ska snart lägga mig i soffan och försöka hitta en plats som man kan sova på inatt för allt här inne är verkligen varmt..

God natt!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0