Tråkigt att vara själv :/

Tjena!
Är ensam hemma, är ledig idag och H är och jobbar..
Han kommer inte hem förrän vid sju tiden, usch det är sent.. Men sen kommer han vara ledig i lite mer än en vecka :)
Jag jobbar imorgon och fram till på fredag sen har jag också semester :)
Undrar vad jag och H ska göra en hel vecka?.. hihi underbart att få vara ledig med honom i alla fall..
Sen blir det inte mycket av det förrän i oktober!
Jag vaknade vid halv sju och kunde inte somna om.. Vad tusan är detta?
Men nu har jag sovit i soffan några timmar och det behövdes.
Jag har i alla fall bestämt vad jag ska äta idag och det blir fiskpinnar och potatismos, men jag ska också laga till ugnsbakad falukorv och ris för att ha lite matlådor under veckan..
Men orkar inte riktigt det ännu.. Förhoppningsvis tar det inte så lång stund.
Jag har kollat på Harry Potter och Fenixorden och sen Gubben Pettsson men fick stänga av sen för att jag somnade :)
Nehe kära vänner nu ska jag äta lite mer pepparkakor och sen får jag väl ta tag i mitt liv.
Har tvätt nere i källaren också Åhh typiskt..
Ha en bra måndag :)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0