2:a JUNI!

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan hela dagen och haft Teambuilding.. Det är fortfarande ett intressant ämne men det borde inte hålla på så länge, man blev lite trött efter ett tag.. :/ Det tråkiga är att man har suttit inne hela dagen när det väl har varit fint väder ute.. Typiskt att man inte kan vara ledig de dagar då det är fint väder.. Hoppas det är lika fint imorgon :)

Idag fyller min LILLASYSTER år och det firas med kalas hemma hos Morfar :)



Hon fyller hela 17 år.. Ingen ålder alls ju :)
Det blir tårta av två olika smaker tror jag, en gräddtårta som moster gör och sen ska jag även handla en daimtårta.. Gillar verkligen att äta tårta på sommaren och idag blir det en perfekt dag..
Åhh jag såg att de sålde JORDGUBBAR idag.. Och jag glömde att köpa en kartong.. SHIIIT!
Men imorgon ska jag minsann köpa jordgubbar och grädde.. Jag skulle kunna leva på detta hela sommaren..Finns det något godare? Ehh nej jag tror inte det :)

Men jag ska nog sticka till affären nu för och handla lite sen kör jag nog ner till Morfar och fixar och trixar innan gästerna kommer vid 18.00..
Glömt att köpa födelsedagskort till henne också Ooops :)

Saknar min älskling också.. Hade gärna suttit ute i det fina vädret nu med en pilsner i handen tillsammans med honom :)





Ungefär såhär skulle det se ut då :P
Mmm längtar! Imorgon kommer han hem.. Jippie!

Ha en riktigt skön och mysig sommarkväll..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0