Imorgon smäller det!

Kom hem för en timme sen ungefär.. Efter ett riktigt roligt och gott kalas med tårta, kakor och kaffe..
Mums.. Min syster har nu blivit ett år äldre.. Nu är det bara ett år kvar tills hon får dricka alkohol.. Tänk vad tidern går ändå..
Jag är ju för tusan 20 år nu och det känns galet..
Imorgon blir det avslutning med klassen, äta en liten lunch tillsammans innan vi tar sommarlov..
Åh vad jag längtar, i sommar blir det jobb, semester, utflykter och massa mys och solande..
Imorgon kommer även min älskade PRINS hem från Norge och det ska bli så underbart!
Sen på fredag åker vi mot Norrköping, Stockholm och Enköping för att umgås med lilla Mamma :)
Kommer blir en helt underbar helg med mamma, syster och prinsen..
Kameran åker med men det blir inget bloggande förrän H har åkt till Norge på måndagen.. Sorry men all tid med honom är värdefull och får inte rinna ur sanden..

Hoppas ni har haft en skön kväll..
Nu ska jag kolla på Rädda Willy 2 och sen blir det nog soffan och sova :)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0