Life is a lemon and I want my money back!

Tjenixen!

Dagen har varit bra.. Började med skola mellan 08.40-14.10, sen hem och fixa lite innan jag hämtade kusinen för att köra in till stan och klippa pappa.. Han har egen frisör inte dåligt va :)
Anledningen till att jag har denna rubriken är för att H gillar den väldigt mycket och funderar även på att tatuera in den på kroppen.. Vilket jag kanske inte håller med honom om i alla lägen.. Men men han gör ju som han vill :P

Saknar honom så otroligt, vill verkligen ha honom hemma mer.. Han är borta varenda vecka nu och det gör mig så rastlös och orolig över att det ska hända honom något :(




Min sötnos och han blir bara snyggare och snyggare :)

Längtar som fasen efter honom nu..

Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt..
Imorgon väntar skolan igen..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0