Sjung om studentens lyckliga dar...

Hejsan svejsan :)

Denna vecka har det varit tre studenter hitils och ikväll blir det en till.. Gillar studenten men saknar lite det fina vädret som man borde ha på sin student.. Själv tog man förra året och det känns lite i fingrarna att man gärna hade varit med om det igen.. Men jag har haft min chans och det var en underbar dag med massa skratt, drickande och festande.. Jag är bara glad att jag minns min student stackars dem som är så plakat att de inte ens kommer ihåg när de tog studenten eller vilka som var på ens student.. Fy vad tråkigt det måste vara..

Min sötnos kom hem idag på morgonen vid 05.11 efter att ha kört från Norge igår kväll.. Usch vad tråkigt det var att sova ensam en natt när man egentligen inte ska behöva det.. Men jag är glad att han kom hem i alla fall..
Nu har vi en helg på oss med lite mer studentfirande eftersom han inte kunde vara med på två stycken i veckan ska vi ha en liten studentfest för dem här hemma imorgon kväll.. Hoppas det blir bra väder bara, hade ju tänkt att grilla :)



Mys pys..
Nu är ju frågan vad man ska ha på sig idag? Regnar ju ute, men det är ju som sagt student så lite fin måste man vara så jag kör nog på:
- Svarta leggings
- Jeans kjol
- Vitt linne
- Lila tunn tröja

Det kommer bli galent snyggt tror jag.. Håret vet jag inte vad jag ska göra med.. hihi får väl se!
Jag tar med mig kameran :)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0