Sommarjobb!

Tjenixen!

Har varit ganska mycket nu under en period men nu ska jag snart komma på fötter igen..
Jag har börjat min sommarjobbs period nu... Riktigt roligt faktiskt..
Jobbade idag till 14.30 vilket jag gör varje dag om inget annat inträffar..

H åkte till Norge som vanligt i söndags och jag satt med syster och Becka och kollade på film till 1 halv 2 på natten, sen gick jag och la mig.. Syster hade redan gått och lagt sig.
Igår var jag ledig så då passade vi på att umgås med Becka och Jesper nästan hela dagen, lagade riktigt god mat.

Imorgon väntar jobb igen sen vet jag inte riktigt vad det är bestämt.. Snart är det MIDSOMMAR!



Orkar inte skriva mer nu!
Hoppas ni får en trevlig dag... :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0