Åh Solen!

God morgon på er!
Vaknade av att H skulle upp och fixa frukost..
Han tyckte att jag inte kunde ligga i sängen längre än vad han gjorde så jag fick allt stiga upp minsann.
Han hade hunnit sätta igång lite kaffe och ta fram bröd, smör och pålägg.. Gott med frukost.
Jag var vrålhungrig även ifall vi hade ätit ganska sent på kvällen.. Men vi spelade ju Wii också så det kanske var därför vi blev hungriga tidigt i morse..

Men idag ska jag i alla fall till stan och fixa mina naglar, ser inte kloka ut längre.. Ska klippa dem lite och göra en påfyllning.. Efter det ska jag nog gå lite på stan i det fina vädret och sen väntar en tur till pappa och sist men inte minst till systemet.. :) Kul med fredag :) Särskilt om jag och H har bestämt att vi ska dricka samtidigt som vi ska spela Wii.. Det kan gå hur som helst :P hihi! Bilder kommer tas det lovar jag :P

Men nu ska jag fixa iordning mig lite, behöver en dusch och sen ska jag plocka lite och dona lite i tv-rummet..
Tror ni inte min nya duk fick fläckar igår när H spillde JUICE.. Typiskt säger jag.. Varför ska det alltid hände när dukarna är nya och rena? Förstår inte..



Jag har kommit fram till att jag vill ha mitt långa hår tillbaka :/ Varför klippte jag det så..
Men förhoppningsvis växer det ut igen.. Hoppas innan sommaren:)

Nehe dags att sluta tjura och sätta igång kanske :P

Ha en solig och skön vårdag!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0