Ännu en skön vårdag!

Hejsan !

Vilket härligt väder vi har här :) Man kan ju till och med sitta ute utan jacka och gotta sig med en kopp kaffe och en katt som springer runt som ett yrväder överallt och ingenstans:) Vilken härlig känsla..
Idag har jag varit i stan och träffat min sötis till vän Becka <3 Sen har jag shoppat en tröja, linne och leggings.. Efter det hade jag bokat tid på Center Nail i Linnegallerian och det blev tyvärr inte lika bra denna gången men jag är glad i alla fall.. Det är ju fredag :) Sen hälsade jag på min kära pappa och pratade väldigt mycket Brasilien dit jag och H ska i oktober.. Längtar !

Sen fick jag köra om systemet för att handla lite sötsaker till ikväll då min darling Frida kommer :)
Det blir klippning, vin och spelande tror vi i alla fall.. Åh vad jag längtar till våra så kallade Malin&Frida hemmakvällar :) Snart är det dags!



Jag tror jag längtar mer till ni flyttar än du :)

Ikväll har jag bestämt mig för att ta många BILDER och inte bara på mina gäster utan på mig själv också, eller H får nog göra det åt mig.. Vill ha lite bilder själv också ju..

Hoppas bara vädret håller i sig nu:) Orkar inte med mer kyla.

Jag har haft en otrolig dag och jag hoppas på en rolig kväll också såklart ;)

Det får ni också ha!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0