Helgen!

Hejsan på er :)

Helgen har varit kanon, har haft min syster här hela helgen. I fredags hämtade jag henne i Alvesta vid 8 tiden sen satt vi hemma och åt massa godis, kollade på Let's Dance varvat av Så kan det låta..
Var inte uppe så länge så det hände faktiskt inte så mycket.. :) hihi drack lite i alla fall.

I lördags var vi i stan och hälsade på pappa och sen mötte vi upp Henke, Ola och Mia för att bowla lite :) Det var väldigt roligt så det får bli snart igen :) Hihi gick dock inte så bra för mig men det gjorde inget för jag hade kul i alla fall.. Hann även shoppa lite.. Det blev ett par skor och New Moon :) Sen åkte vi till Mc Donalds och åt lite och sen körde vi hem för att börja dricka lite.. Syster skulle iväg på fest senare på kvällen så jag, Henke och Ola kollade på Körslaget och sen lite filmer.. Men sen ville jag också festa lite så jag stack till festen syster var på, men hon hade tråkigt där så hon kom hem innan jag hann gå dit.. Men jag var inte heller där så länge var inte riktigt det jag hade velat.. Haha.. När jag kom hem satt Henke och Ola vid tv:n och de var lite sömniga så vi gick och la oss vid 2 tiden..

Söndagen gick åt till att titta på film hela dagen, åt inte så mycket heller så det blev till att lägga sig tidigt.
Idag har vi kollat på film, spelat 500 och sen ätit god mat som Henke gjorde :) Mumsigt!
Sen vid fem körde jag syster till Alvesta, jag hann även med att sola lite också.
Efter det har jag pluggat, orkar inte plugga mer ikväll, så det blir nog tv:n hela kvällen..

Imorgon är det dags för skola igen :) Får träffa söta Janna också :)
Saknar syster redan :)

Ha en trevlig kväll..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0