Hemmakväll!

Hejsan på er :)
Det var ett tag sen jag skrev ett litet inlägg allt :P sorry about that!
Men det har varit mycket med praktiken och jag är ju inte hemma förrän vid kvart i sju om inte Baby hämtar mig.
Men men så får det bli ibland, jag får ta igen det sen när praktiken är slut för denna terminen..
Har ju en praktik period till sen från v.16 till v.19 .. :) Det ska bli väldigt intressant.

Ikväll ska det blir samträning inför Karl-Oskar spelen som är i telleborgshallen den 28:e mars.. Weeii Gymnastik tävling eller man kan också kalla det för föreningstävling för det är en del föreningar som tävlar mot varandra med olika teman och olika övningar.. Sist vann vi och då hade vi transportmedel, vilket var kul men det var lite kämpigt i början med allt.. Hann inte riktigt med allt vi skulle.. Eller snarare det var på håret. Men nu är det andra bullar då ska det bli perfekt :) Längtar verkligen efter det..

Nehe kära vänner, nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen är det snart dags att köra mot stan :)



Ha en trevlig dag

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0