I Oktober smäller det!

God morgon!!
Vaknade jätte tidigt idag och det var ju solens fel egentligen för det var aldelles ljust i rummet..
Men tack vad fint det är att stiga upp på morgonen när solen skiner :)
Har precis gjort mig lite frukost och gjort mig iordning, nu sitter jag och kolla på flygbiljetter till mitt paradis :)
I Oktober åker jag och H ner till Brasilien i 3 veckor och har det gött :P
I och för sig ska jag ju lägga min praktik där men det ska bli så himla roligt :) Längtar verkligen!
Men först måste vi få ihop till biljetterna ju! Pappa ringde igår och pratade lite och vi har i alla fall boendet klart :)
Perfekt!

Vid kvart i tio ska jag bort till bussen för att åka in till stan och praktisera igen:P Guud vilken dag det var igår och vart tog den vägen. Gick ju jätte fort!

Nehe kära vänner ikväll blir det nog lite filmkväll ;) Hoppas jag!

Nu ska jag äta klart min frukost, pratade precis med min lilla mamma :P

Saknar allihopa nu ju..

Ha en trevlig dag, vi kanske ses på Hemmakväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0