Inredningsutbildningar

Hej igen!
Vad denna dagen har gått fort nu då.. Usch, vill vara ledig ännu längre!
H kom hem innan vid tolv tiden och ville ha mat och kaffe, så jag gjorde lite kaffe och värmde lite mat till honom innan han kom hem.. Sen har jag pluggat lite på mitt projekt och tittat på tv.
Jag har även kollat lite inredningsutbildningar som verkar intressanta och en av dem har jag ringt till skolan för att fråga lite om kurserna och utbildningen i stort.. Verkar vara riktigt kul i alla fall och mitt "kall" i livet är inredning.!
Jag skriker efter inredning och om jag hade haft en tomt rum med fyra väggar och ett golv hade jag inte tvekat en sekund på att göra det helt i min egen stil.. Men inte om det hade funnits andra synpunkter.. Hihi!
Hittade en utbildning i Älmhult som verkar väldigt intressant, men som kanske bara finns detta året också och jag har ju inte avslutat min andra utbildning ännu.. Sen hittade jag en annan som heter inredningsskolan.se och den verkar vara väldigt spännande och rolig..

Men vet inte hur jag ska göra med denna utbildning ännu.. :/ Nu blir jag lite kluven allt..
Jaja, nehe nu får jag nog fortsätta plugga lite..



Hörs senare!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0