Ja då var det torsdag igen!

Hejsan svejsan!

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag vilket innebär sista dagen på Hemmakväll.. Usch får nästan lite ångest över att sluta där.. Jag har trivts så himla bra och det är verkligen ett ställe jag kan rekommendera..
Det har varit så himla roligt, och jag kommer verkligen sakna det!
Men imorgon ska jag hinna köpa en liten present och hämta ut en lite sak som de ska få sätta tänderna i under dagen :) Ojoj hoppas bara de blir glada och att de gillar det :) Så det blir att gå på stan en runda först och sen börjar jag vid 11.00..

Efter jag hade praktiserat idag kom Älsklingen och hämtade mig, mysigt och snällt av honom :) Men imorgon ska jag köra själv in och kanske hinner jag hälsa på pappa en runda :)

Syster kommer också imorgon så det blir en galen helg :) Shopping och bowling. Mycket trevligt! Sen åker inte hon hem förrän på måndag så det blir en riktig långhelg! Det gillar jag!
Jag har lite pluggande också som jag ska hinna med innan skolan börjar på tisdag igen! Har bland annat en rapport att lämna in och en annan uppgift i marknadsföringen.. Men det var faktiskt inte så krångligt och sen ska jag även ställa några frågor till en person på Hemmakväll imorgon så det löser sig nog riktigt bra..

Jag har kommit på en sak, varför försvinner vissa vänner man har?
Varför kommer det en period då man aldrig ser varandra eller hör av varandra? Det känns ganska konstigt och till slut blir man kanske bara irriterad och det vill man ju inte eller hur.. ? Ibland förstår jag inte riktigt hur vi männsikor vill ha det.. Men det är väl bara att vänta tills man hitta varandra igen för just nu är det inte riktigt som det har varit och det är lite förvirrande och tråkigt. Men nu orkar jag inte längre..
Va fan jag menar alla har vi väl andra vänner och jag har ju min sötnos också! Han får jag ju inte glömma<3
Saknar verkligen en person väldigt mycket men borta med vinden är "den" nu! Life goes on!

Nehe nu ska jag snart kolla på tv med babe :) Mysigt! Nu behöver jag inte vara själv hemma i alla fall :)
Men det var roligt att jag hade en liten vän som kom på besök i veckan, det behövs och sen var jag ju hos kussen i måndags så så farligt är det ju inte.. Men hade gärna velat träffa min andra vän.. Haha! Skämtosido..

Ha en trevlig torsdag kväll.. :)




Sniff på dig gubben min :P Jag hoppas att jag kan ta lite bilder på mig och syster i helgen :)
Kameran får nog följa med oss på stan.. Haha!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0