Ledig!

Hejsan på er :)

Idag är det onsdag och jag är ledig från skolan :P Riktigt skönt.
Men jag är tyvärr inte ledig hela dagen, ska ha gympa ikväll igen.. Så vi får väl se hur det går.
Under morgonen har jag spelat lite Super Mario och inte gjort ett smack, så jag tror att jag får börja med disken snart... Har något berg kvar sen städpartyt i måndags :) Äntligen beställde jag min mopp :)



H är och jobbar och jag sitter vid datorn och glo, vilket inte alls är så skoj..
Rambo ligger i soffan och är aldelles slut han också efter sitt morgonrace i samhället :)

Nehe diska var det ja.. Sen har jag nog en del tvätt som ska vikas ihop och plockas in i garderober och lådor!
Usch jaa vilket stökigt liv man har ibland.. Men roligt är det!

Imorgon är det dags för skola igen och det är ju faktiskt skärtorsdagen också och det gillar jag!
Långfredagen blir det Oleo med mamma, mostrar och kusiner.. Hihi!! Ska bli intressant..

Ha en trevlig dag :)
Kaffe måste jag ha också...


Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0