Mys tisdag!



Hejsan svejsan :)
Onsdag redan, vart tusan har tiden tagit vägen.. Imorgon kommer Babe hem.. Åhh vad jag längtar!
Hoppas det inte blir för sent, då kanske vi inte hinner spela yatzy :P Vi älskar det spelet. Kan sitta en hel helg och spela och inte bry oss om något annat.. Det är riktigt gött faktiskt.. :)

Men igår var jag i alla fall på Hemmakväll och "jobbade" fortfarande lika roligt :) Sicket härligt gäng dessa personer är.. Helt underbart!
Efter halv sex plockade jag ihop lite godis och valde ut tre filmer som jag ville hyra hem för ingen mindre än Frida Fisen Karlsson skulle komma på besök.. :) Det var galet skoj, massa prat och vi åt verkligen MASSA godis.. Finns fortfarande kvar om det är någon som är sugen ;)
Körde hem henne vid halv elva och sen var det bara att lägga sig i soffan igen och jag somnade på stört :)
Vaknade av att tv:n fortfarande var på.. Stängde av den och somnade om direkt.. Fy va gött. :)

Nehe kära vänner idag väntar ännu en dag på Hemmakväll.. Hoppas att jag träffar några som jag känner igen :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska träffa min klippa en runda..
Måste ta upp den torra tvätten i källaren också.. Just det jaa.. Premiär av Grey´s Anathomy är ju ikväll..
Får man ju bara inte missa, vet någon om Desperate Housewives har premiär denna veckan eller nästa?
Helt bort i tv tablån nu eftersom jag kolla mest på film.. Konstigt vaaa! :P

Nu ska jag packa ihop det sista sen vid kvart i 10 är det dags att gå mot bussen :)
Ha en solig och skön dag.. Älskar solen!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0