Ny vecka!

Hejsan alla glada och pigga vänner :)

Vaknade för en stund sedan och kände att min mage kurrade lite för mycket, så jag fick stiga opp och fixa frukost..
Idag blir det rostade mackor med skinka och ost.. Har så mycket börd i skafferiet så behövdes tömmas lite..
Måste fixa en matlåda till praktiken också, får nog bli dubbelmacka och yoggi till lunch idag :)
H har sagt att jag måste äta riktigt och då menar han riktig mat, inte mackor som jag äter till frukost, middag och kvällsmat.. Utan riktig tillagad mat, så ikväll ska jag orka göra falukorv och makaroner.. Lycka till  :)
Bussen går vid 10.00 så jag har lång tid på mig att fixa iordning det sista som smink, plocka undan och packa väskan..
Helgen har varit toppen i fredags kom H hem från Norge och jag var på kalas hos min kusin..
Körde hem och sen blev det mys framför tv:n och några filmer.
På lördagen var vi inne i stan och shoppade lite, hälsade på pappa och myste helt enkelt..
På eftermiddagen var syster yster här innan vi skulle skjutsa henne till tåget, tråkigt :(
När vi kom hem kollade vi på ytterligare en film och sen bestämde vi oss för att åka ner till Grimslöv och festa lite :P
Trevligt var det, men vi var inte där så länge.. Båda ville hem och mysa istället.. Så vi åkte hem och la oss i sängen och snackade en lång stund innan vi båda ville sova..
Igår spelade vi yatzy hela dagen medan vi kollade på film, haha vi turades oss att vinna :)

Nehe nu ska jag äta färdigt min frukost sen ska jag göra mig iordning..





Söta bilder på min prins och jag <3

Ha en trevlig dag!
Loove/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0